Волонтери музею перемогли у Відео-конкурсі "Made in UA"

Студенти самі знаходили теми та створювали відео-презентації незвичайних людей, подій та місць. Завдяки конкурсу Made in UA, у відео-форматі з’явилася інформація про маловідомі містечка, як-то Острог, Ізюм, Ніжин, Білу Церкву та інші. Більш відомі туристичні міста – Львів, Кам’янець-Подільський, Одеса, Крим, Карпати - теж не залишилися поза увагою. 

Переміг у конкурсі ролик «Острог – серце Волині», режисером якого є  волонтер Музею історії Острозької Академії - Брижук Андрій. До авторського колективу також увійшли Шляхов Богдан та Денисюк Олександр. 


Президент PRP Group, ініціатор ініціативи Discover Ukraine Наталія Попович відзначила ролик студентів НаУ"ОА" так: " Ми би хотіли бачити якомога цікавіші формати подачі інформації про найкраще з України – відповідно у цьому році потішив ролик про Острог. Адже важливий як контент, так і інноваційний формат"

Хлопці продемонстрували історію "Волинських Афін", та те, що Острог дав для України, в її історії та культурі. "Острог - серце Волині" - це ідея гасла для туристичного центру,  яким, за їдеєю, має стати Острог. Тому ролик можна розглядати як рекламу для туристів. Це ж підтверджує і режисер: "Ми підійшли до роботи  з розумінням того, що потрібно не показати на відео місто, а зацікавити. Тому ми "сховали" Острог за аплікацією, глядач не бачить власне міста, а це спонукає до пошуку інформації про місто або навіть відвідин його". Таке оригінальне мислення наших студентів забезпечило їм перемогу, як зазначив Павло Гудімов:  «Сьогоднi, як ніколи, важливо відважитись на оригінальне мислення та реалiзацiю найсмiливіших iдей. Тотальной штамп давно захопив поле вiдеожурналiстики, це видно на прикладi переважноï бiльшостi конкурсних робiт. На цьому масивi сумного професiйного продукту я видiлив оригінальне, по дитячому тепле рiшення режисерськоï iдеï фiльму про Острог».