полімер, 66,04х114,3х45,72 см

Тема подолання безодні як символу непорозуміння, несприйняття, відчуження присутня теж у роботі «Голос у пустелі». Велика вервиця людських постатей, що символізують людство опиняється на краю прірви, яку неможливо подолати. З іншого боку – самотня постать, яка символізує лідера, провідника, що не в стані порозумітися з натовпом. Безодня, яка становить центр композиції ділить скульптуру на дві умовні площини і задає настрій усій роботі, змушуючи глядача замислитись над темою порозуміння, шляху та долі людства.
В колекції присутні дві роботи «Голос у пустелі». Одна виконана з бронзи, інша – з полімеру. Полімерна робота значно більша за розміром в порівнянні з іншими скульптурами в колекції, що звертає увагу глядача. Прірва у цьому варіанті скульптури різкіша та виразніша. Велика площина, яким рухається щільний людський натовп, зникаючи в глибині, створює відчуття позачасовості, візуалізує безкінечний рух – шлях людства. Міртала часто вдається у своїй творчості до символу натовпу як ілюстрації загальнолюдських екзистенційних питань